BABSALÁTA

2010-08-06

Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció
A bab alacsony glikémiás indexe miatt az egyik legjobb szénhidrátforrás még akkor is, ha egyesek "kellemes" meglepetéseket tudnak aztán azt emésztési ciklus közben/végén embertársaiknak okozni.



 
•    2 doboz óriásbab konzerv (vagy fagyaszott fejtett bab)
•    3-4 paradicsom
•    2 evőkanál olivaolaj
•    1 evőkanál fehérborecet vagy citromlé
•    só
•    őrölt bors
•    petrezselyem
•    snidling vagy lilahagyma


Egy tálban összekeverem az olajat az ecettel, sózom, borsozom és hozzáadom a leszűrt babot. (ha fagyasztott babbal készítjük azt előtte sós vízben megfőzni, forrástól számítva kb.15- 20 perc alatt megfő  Beleteszem a feldarabolt paradicsomot és a felaprított fűszernövényeket. Lazán átforgatom. Lehet saláta, de akár köret is.

 


Bodybuilder Testépítő Webmagazin havi legolvasottabb cikkei
A BB.Tv egy alternatív, sőt, mondhatni underground műsor, a testépítésről - a testépítőkről. Ahogy az angol mondaná, _"no hype"_ - azaz nem ...
Benedek Niki a debreceni Cutler Gymben. Fotó: Derencsényi István, Naplo.Hu Az edzésgyakoriság kérdése bonyolult, mert egy csomó tényező be...

Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!