Lesukov versenydiétája!

2010-10-04

Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció
Az orosz fenomén különös versenyfelkészülési szokásai!

Nemrég lezajlott a legnagyobb testépítő verseny, a Mr. Olympia 2010. Alexey Lesukov célja pedig nem más, mint az, hogy valamikor megnyerje ezt a versenyt, és a legnagyobb testépítővé váljon. De mielőtt az orosz testépítő tehetség Alexey, Jay Cutler nyomdokaiba léphetne sokat kell bizonyítania. A bizonyítás idén a Body Xtreme Invitational-el kezdődik, október 16.-án Mainzban.
A Peak International csapata a múlt hétvégén beszélgetett Alexey Lesukovval a diétájáról:

Mit csináltál, hogy 4 hét alatt 10kg zsír-tömeget vesztettél?

Lesukov:  A titok a szigorú diéta, a nehéz edzés napi 2-3 alkalommal, a hét minden napján.


Mit jelent a nehéz edzés?
Lesukov: A felkészülés alatt is végig nagy súlyokkal dolgozom.


Hogy állsz a kardióval?

Lesukov: Kardió edzést csak heti kétszer csináltam, inkább az úszást részesítem előnyben, ezért minden nap úszom.


Úgy véled, hogy az úszás jobb?
Lesukov: Számomra mindenképpen jobb az úszás, ill. az úszás, szaunázással egybekötve.


Ezt kifejtenéd bővebben?
Lesukov: Igazán egyszerű, először kis medencében úszom nagy tempóval, sodrással szemben 21 fokos vízhőmérsékletnél és így kardióhoz hasonló kalóriákat veszítek, emellett még plusz kalóriákat is felhasználok a hideg víz miatt. Ezután szaunázással melegítem fel testemet, majd visszamegyek a hideg vízbe. Legvégül a 27 fokos vizű, hagyományos medencébe ugrom és kényelmesen úszom egy keveset levezetés gyanánt.


Milyen táplálék kiegészítőket fogyasztasz?
Lesukov: Mindenek előtt Hellburnert (napi 2X4 kapszula) és sok EAA TST-t ill. BCAA TST-t , a Delicious Whey pótlásaként, amiből most visszavettem. A szabad aminosavak úgy tűnik jobban gyorsítják az emésztésemet a diéta során mint a proteinkoncentrátumok.


Mennyi fehérjét, szénhidrátot és zsírt viszel be?
Lesukov: 200-250g fehérjét viszek be csak élelmiszerekből. Ez elsősorban sovány marhahúst jelent, és némi halat. A marhahús sokáig laktat ráadásul sok kalória ég el az emésztése során. Szénhidrátokból már csak komplexeket viszek be, legfőképpen rizst és hajdinát. Naponta 40 de maximum 120 g szénhidrátot eszem, többnyire 1-2 napig 40-60g majd a harmadik napon 100-120g-ot. A zsírt olyan alacsonyan tartom, amennyire csak tudom.


Gyengültél a kemény diéta során?

Lesukov: Nem igazán. Persze nem vagyok olyan erős, mint a legmagasabb tömegelési időszakban, amikor 120kg voltam, de még most is erősnek érzem magam pl. fekve nyomásnál 180 kg-mal edzem 15 ismétléssel szériánként. Guggolni 250-nel szoktam szériánként 12 ismétléssel.
Jelenleg kb. 105 kg vagy és a versenyek 4 hét múlva kezdődnek.

Változtatsz valamit az utolsó hetekre az edzésen, táplálék kiegészítésen vagy a táplálkozáson?
Lesukov: Igen, mostantól csak napi egyszer edzem, nagy súlyokkal 1-1.5 órán át. Az úszást is valamivel lazábbra fogom, mostantól csak a hagyományos medencében úszom normál vízhőmérsékletnél. A többi egyelőre marad úgy, ahogy eddig volt.

(x)

 


Bodybuilder Testépítő Webmagazin havi legolvasottabb cikkei
A BB.Tv egy alternatív, sőt, mondhatni underground műsor, a testépítésről - a testépítőkről. Ahogy az angol mondaná, _"no hype"_ - azaz nem ...
A tartalom: Debreczeni Gábor, Dr. Gődény György, Mészáros László, Bunny okosítás. ...

Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!