Edzés utáni puding?

2017-01-17

Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Belépés/Regisztráció
Az edzés utáni turmix egyértelműen a legjobb megoldás a gyors tápanyagbevitelre. De mi van ha megunod?

 

Természeten önmagában nem az a kérdés, hogy unjuk-e vagy sem, mert az edzést is meg lehet unni, mégsem szabad abbahagyni. (Csakúgy, mint a munkába jártást.)


Az edzés utáni turmixok tökéletes megoldás adnak az edzés utáni felfokozott tápanyag igényre. Nem véletlenül preferáljuk a tejsavó protein + Vitargo kombinációt. Nincs is ezzel probléma, amivel viszont lehet, hogy az emésztőrendszerünk egy idő után lehet, hogy nem kedveli annyira a folyékony táplálékot.


Nem biztos, hogy ez problémát okoz, nem feltétlenül jeletkezik hasmenés vagy ilyesmi, de ha úgy érzed, hiába ízlik, mégsincs kedved turmixot inni edzés után, hanem inkább ennél valamit, akkor van egyszerű megoldás.

 

A sok megoldás közül az egyik egy brutális édesség, aminek tápióka gyöngy az alapja.


(Többféle módon lehet egyébként pudingot készíteni, a tápióka csak az egyik alapanyag. Van pl. Scitec protein puding is, de most egy szénhidrátos verziót mutatunk.)

 


Atápiókapudingot el kell készíteni. Utána semmi más dolgod nincs, mint belekeverni a tejsavó proteinodat. Ha már kész a pudingod, és utólag kevered hozzá, könnyen lehet, hogy kell még egy kis kókusztej.


Jöhetnek a gyümölcsök, ami tetszőleges. A tápiókagyöngy szénhidráttartalma magas, 90%, egy adag pudingba viszont nem kell túl sok, 10 g-nyi tápiókagyöngy is megfelelő mennyiség. Ha hozzá dosbz egy fél banánt szeletelve, az még 10g szénhidrát.

 

 

Némi egyéb gyümölcs 5-10 g plusz, Belekeverhetsz akár 10-15g Vitargo-t is. Erre mehet a nullás csokiszósz. A fehérjetartalmat értelemszerűen a tejsavó fehérje adja. 

 


Az élmény frenetikus. Egy dologról kell leszokni, hogy az ember megpróbálja szétharapni a tápióka gyöngöket.

És nem fog lötyögni a turmix a hasadban. Más kérdés, hogy előre elkészítve el kell vinni magaddal, nem tudod megoldani egy shakerben, de ez nem lehet probléma, főleg, hogy hidegen fogyasztandó. (Bár melegen is.)


Természetesen az “edzés utáni puding” máskorra is jó, különösen félrezabálás kiváltására. 

 

 

 Tápanyag lelőhelyek: 

 

 

FITT MARKET IX. ker Soroksári út 38-40. 

FITT MARKET ÚJPEST KÖZPONT 
IV. ker Munkásotthon u. 10.

 

FITT MARKET XI. ker Váli u. 12


Bodybuilder Testépítő Webmagazin havi legolvasottabb cikkei
A BB.Tv egy alternatív, sőt, mondhatni underground műsor, a testépítésről - a testépítőkről. Ahogy az angol mondaná, _"no hype"_ - azaz nem ...
Benedek Niki a debreceni Cutler Gymben. Fotó: Derencsényi István, Naplo.Hu Az edzésgyakoriság kérdése bonyolult, mert egy csomó tényező be...

Kérdésed van a cikkel kapcsolatban? Tedd fel!

Ebben a rovatban kérdéseket csak regisztrált felhasználóink tehetnek fel!
Kérlek, jelentkezz be!